Bromfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hoitajahaku

Siirry alas

Hoitajahaku Empty Hoitajahaku

Viesti kirjoittaja cihara Pe Toukokuu 20, 2016 12:20 am

Herättikö joku hevosistamme kiinnostuksesi? Vaiko kenties loistava talliporukkamme?

Bromfieldin hevoset eroavat ehkä tottumistasi ratsastuskoulupolleista käyttötarkoituksensa puolesta, mutta pohjimmiltaan ne ovat hevosia omine oikkuineen siinä missä kaikki muutkin. Nämä kisaavat ja siitoskäytössä olevat otukset tarvitsevat hoitajaa ihan kuten tuntipolletkin - elleivät jopa enemmän, sillä niitä ei ympäröi rapsuttelulauma tuntiratsastajien puolesta.

Hoitajana sinä saat touhuta hoitsusi kanssa vaikka joka päivä, auttaa tallin arjessa sekä tutustua hevosmaailmaan vielä paremmin. Olet toivottu apu tallin arkeen. Hoidon ohessa etenet tasoja ylemmäs hoitohevosesi kanssa puuhaillessasi.

Ennen hakemista suunnittele oma hoitajahahmosi. Sinun ei tarvitse olla IRL-sinä, vaan voit kehittää itsellesi juuri sellaisen hahmon kuin itse haluat. Omaperäisyys antaa sinulle myös lisää antia kirjoituksiisi. Hahmoa luodessasi on siis vain taivas rajana.

Kirjoita hakemukseesi ainakin seuraavat asiat: nimesi (etunimi&sukunimi), ikäsi, hevonen jota haluat hoitaa, sähköpostiosoitteesi, miksi haluat hoitaa tätä hevosta ja lyhyt esittely itsestäsi. Myöhemmin ehdit kirjoittaa vielä tarkemman esittelyn, joten älä turhaan paljasta tässä vaiheessa vielä kaikkea.

Hoitajaa hakevat:

fred-o. Adam
fred-t. Nola
fred-o. Oliver
fred-t. Zoe

Yksityisistä hevosista:
fred-t. Joy
sh-t. Mell

Hoitajahaku on avoinna aina, kun on vapaita hevosia.

Viimeinen muokkaaja, cihara pvm Ke Elo 17, 2016 11:03 pm, muokattu 2 kertaa
cihara
cihara
Danielle Laine, tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 53

http://ciharan.webs.com/bromfield.htm

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku Empty Vs: Hoitajahaku

Viesti kirjoittaja Nadia. Ti Toukokuu 24, 2016 4:58 pm

No sain vihdoin päätettyä, minkä haluaisin hoitsuksi!

Haluaisin hoitaa Frejiä, tuollainen viisaan oloinen hevonen vaikuttaa juuri sellaiselta rauhalliselta, ei turhaa häsläystä sietävältä otukselta, joka muistuttaa vähän minua itseäni. Se on myös oikein kaunis, mikä ei haittaa ollenkaan.

Itse olen vähän juuri Frejin kaltainen: turha sähläys ja vouhottaminen eivät ole yhtään makuuni. Olen vähän hitaasti lämpeävää sorttia uusien ihmisten kanssa ja saatankin välillä vaikuttaa vähän ylimieliseltä. Olen kuitenkin ihan tutustumisen arvoinen tyyppi, pohjimmiltani olen oikein mukava tyttö ainakin omasta mielestäni.

- Nadia 20v, blancbonnet@suomi24.fi

// Tervetuloa Frejn hoitajaksi!

Nimeän vastuuhenkilöksesi Michalin. Hän auttaa sinua varsinkin ensimmäisinä päivinä tallin tavoille oppimisessa. Oletkin selvästi tutustunut Frejn luonteeseen, joten tiedät vähän mitä odottaa. Ongelmia meidän hienon herran ei pitäisi tuottaa:)

Nyt pääset rekisteröitymään foorumille ja tekemään itsellesi kaapin siihen tarkoitetulle alueelle. Tämän jälkeen luon Frejn hoitopäiväkirjan, mihin pääset kirjoittamaan ensimmäistä tarinaasi.
Tutustuthan vielä tallin esittelyyn ja tarkistat tasojärjestelmän ennen kirjoittamista!

Odotan innolla ensimmäistä tarinaasi, vielä oikein paljon tervetuloa!

Nadia.
Vierailija

Hoitajahaku Empty Bonjour!

Viesti kirjoittaja Nina Evrard Ke Elo 17, 2016 8:55 pm

Olen Nina Evrard (sähköposti: virtuaalirina@gmail.com) ranskalais-suomalainen, 21-vuotias nuori nainen. Historiastani sen verran, että olen syntynyt Ranskassa (isäni on ranskalainen, äiti suomalainen), mutta vietin varhaisnuoruuteni asuen Suomessa, jossa tutustuin äitini esimerkistä hevosurheiluun. Takaisin Ranskaan muutimme perheeni kanssa täyttäessäni 13 vuotta. Siitä lähtien olenkin synnyinseuduillani asunut, jatkaen hevosharrastustani tietenkin!

Luonteeltani kuvailisin olevani positiivinen ja määrätietoinen. Minulla on todella hyvä huumorintaju, enkä osaa suuttua helposti. Ajoittain myönnän olevani itsepäinen; haluaisin aina tehdä oman mieleni mukaan kuuntelematta muiden mielipiteitä, tässä minulla onkin paljon parantamisen varaa!

Hevosia käsitellessäni olen rohkea ja rauhallinen. Olen hieman kunnianhimoinenkin pitäessäni pientä haastetta tarjoavista hevosista; tämän takia Alida, jolle haen hoitajaksi sopiikin minulle hyvin. Uskon kärsivällisyyteni pitävän Alidan sitä varmasti koetellessa, ja odotan innolla tutustumista tähän mielenkiintoiseen tammaan!

// Tervetuloa Bromfieldiin ja Alidan hoitajaksi!

Vastuuhenkilöksesi ryhtyy Jacques, joka on hyvin tottunut käsittelemään Alidaa ja tuntee neidin oikut hyvin. Hän auttaa sinua varsinkin ensimmäisinä päivinä tallin tavoille oppimisessa. Kuten itsekin totesit, Alida koettelee välillä itse kunkin hermoja, mutta hyvä, että olet varautunut siihen ja suhtaudut tulevaan haasteena!

Nyt pääset rekisteröitymään foorumille, tekemään itsellesi kaapin siihen tarkoitetulle alueelle ja aloittamaan hoitajaurasi. Kaapin luotoasi teen Alidalle vielä erillisen hoitopäiväkirjan, mihin pääset kirjoittamaan kommelluksistanne.
Tutustuthan vielä tallin esittelyyn ja tarkistat tasojärjestelmän ennen kirjoittamista, jos ne eivät ole sinulle jo tuttuja.

Odotan innolla ensimmäistä tarinaasi, vielä oikein paljon tervetuloa!

Nina Evrard
Vierailija

Hoitajahaku Empty Vs: Hoitajahaku

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa